Forever F.I.T

Forever F.I.T

mandag den 25. januar 2016

Det går rigtig godt.. På F1

så er der gået nogle dage på F1 og jeg syntes faktisk det går ret godt, jeg kører ikke slavisk efter træningsprogrammet, da jeg løber og træner styrke lidt anderledes, men mange af øvelserne vil jeg putte ind i mit eget program, da de ser rigtig gode  ud..Maden er helt ok, men tror  godt man kan blive lidt træt af kylling, kan ikke helt forstå mængden af ris man må spise, det er vitterlig en stor portion, jeg ka simpelt hend ikke spise så meget.
Morgenmaden kan man varierer fra æg og bacon til en lækker Shake, jeg mikser dagene og får på den måde variation og det kan jeg rigtig godt lide...


Gårdagens aftensmad. Kyllingedeller med ris og hjemmelavet tomatsovs.
Tip.
Hvis du vil pifte din Shake lidt op så prøv at,lav den på kokosmælk, det smager vildt godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar