Forever F.I.T

Forever F.I.T

lørdag den 30. januar 2016



   F1.STADIGVÆK ET HIT.

Nu godt og vel en uge inde i F1. Og det går stadigvæk rigtig godt, jeg har ikke vejet mig endnu, men føler at der går den rigtige vej.
Humøret er højt og kroppen og hoved er ved at vende  sig til, maden og portionerne, og mængden af kød - grøntsager og div.
Jeg har lige prøvet Quinoa, Quinoa er en erstatning for ris, quinoa er en god kilde til proteiner og smager ganske godt



Morgenmads favorit Shake med frossent frugt og Forever Ultra

Quinoa godt alternativ til ris og rigtig god på,proteiner,


Det gå også rigtig godt, med træningen, jeg kører dog mit eget program, med mere cardio,fa jeg sværger til løb.
Jeg laver dog nogen af styrke øvelserne, dem jeg syntes passer til mig og dem jeg kan lave med min ryg.
Jeg har dog som regel altid mave øvelser med og nogle overkrops øvelser sa,t squat..


Hvis du skulle være interesseret i F.I.T programmet fra Forever Living kan du kontakte mig herpå eller på tlf.61693523 eller på facebook Forever Living Products Vorld/Skanderborg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar