Forever F.I.T

Forever F.I.T

lørdag den 2. januar 2016

I lidt af et dilemma

står for at skulle vælge mellem to  vidt forskellige kostplaner..
Jeg har spist eget dem begge og har fået to forskellige resultater.
De to kostformer er Vægtkonsulenterne eller LCHF.
Og så vil jeg igang med kostomlægningen via C9 F1og F2 produkter fra Forever Living..

Ved godt de to principper er vidt forskellige, og det lyder mærkeligt at jeg kan stå med et ben i hver lejer..

Som skrevet har jeg prøvet begge kost,programmer, Vægtkonsulenterne tabte jeg ca. 12 kg på for godt og vel 10 år siden, og på LCHF tabte jeg mig ikke ret meget, men fik et stabilt blodsukker og var /er ikke sulten og humøret, steg ret meget..

Jeg kunne nu godt tænke mig at smide nogle kg.. Ca 10 og jeg har tænkt mig at bruge C9 og F1 ogF2 til at komme rigtig igang.det er nok en mere naturlig kost og ikke så megen fedt indtagen ,som på LCHF kosten,LCHF er utrolig lækker men,jeg må indrømme at jeg nogen gange ikke helt har kunne forstå princippet i metoden..

Derfor kommer det and på,en prøve..
Kører C9/F1/F2 og vægtkonsulenternes princip i ca.1/2 år og så må vi se hvad der er sker..

Der vil komme kommentarer herpå, så snart jeg er kommet igang..
Hvis andre vil med på C9-F1-F2 kost omlægningen så kontakt mig på tlf.61603523

Jeg har allerede fået bestillinger så hvis i vil med på,vognen og få jeres første pakke eller,

pakker så,skriv/ ring en af de nærmeste dage..





Ingen kommentarer:

Send en kommentar