Forever F.I.T

Forever F.I.T

mandag den 1. februar 2016

Opdatering

Først lige lidt om hvordan det går på F.I.T serien, som skrevet i sidste indlæg, så går det super godt,jeg er blevet stor fan af F.I.T serien, nok første gang jeg ikke går og tænker på min vægt hele tiden, nu er det nok mere om jeg bevæger mig nok og ikke om hvad jeg gør  forkert.
Nu kan jeg slev regulere mit indtag, af mad bedre end jeg kunne før, og hvis vi skal på besøg hos nogen så er det helt ok at spise og hygge, den end gang.dermed ikke sagt at man bare fylde sig helt til randen ( måske heller ikke muligt,da man er blevet bevidst om hvad man putter i munden ) men aligevel nok til at man ikke føler sig udenfor.
Jeg regulerede mit indtag ved at drikke to shaken klæbet af dagen, ca. Kalorie indtag på disse to er 450-500 kcal, så havde jeg omkring 700 til hyggen, plus dem jeg jo forbrænder ved dagens træning. Jeg forbrænder omk 2000 kcal om dage, det kan jeg registrerer på mit Vivofit,hr ur.
En super gave der holder øje  med dig, tro mig DET holder øje, når du ikke bevæger dig nok siger det bevæg dig HiHi


Vivofit HR.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar