Forever F.I.T

Forever F.I.T

onsdag den 1. juni 2016

grå,og kolde London.

Sidder herover i London på et lille hyggeligt værelse og kigger ud på den kolde og grå, første,sommerdag.
Hører at solen skinner fra, en skyfri himmel,i Dk og at i har det. Dejligt varmt (slet ikke misundelig) jeg er jo sammen med min fantastiske dejlige datter. Og vi skal snart ud på en af de, mange shopping turer..
Lige nu er der tid til at huske jer på at få,købt solcrem og Forever First,til de danske sommerdage.. Lige nu har,jeg et,tilbud køb en solcrem/ spray og få,en Sun Lip,med i købet..
Husk på at du har 90 dages returret hvis du ikke er tilfreds med produktet..
Ha nu nogle fantastiske sommerdag og pas nu godt på jeres krop..
Mange sommer hilsner herfra..

PS. Du kan altid bestille hos mig på SMS eller mobil 61603523 eller på min Facebook siden Forever Living products Vrold/Skandetborg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar