Forever F.I.T

Forever F.I.T

mandag den 25. juli 2016

Aloe First- min lille første hjælper

Må lige dele min store tilffreshed med Aloe First med jer.For tiden er jeg meget plaget af myggestik
samt bid fra hestebremser, og som i ved så klør det som bare poker, jeg har nu brugt Aloe First de sidst 3-4 uger og kan kun sige at jeg mere en super glad for dette produkt.
konsistensen kan godt vikre ret underligt, da det er lige som vand,men efkten er bare super god.og måske rigtig godt, til børn der som regl hader at få smurt crem på, da det mange gange virker klistret og iretereden.
udover at dulme insektstik har den også andre godt virkninger så som, dejlig svalende after en lang dag I solen samt god mod den tørre luft når du er på en fly rejse.
ved køb i resten af juli samt hele august med følger en lille handy spray flaske som du kan have med i tasken..




bastilles på henvendelse til mig på 61603523.
fortsat rigtig god sommer

Ingen kommentarer:

Send en kommentar