Forever F.I.T

Forever F.I.T

lørdag den 30. juli 2016

Grå og lidt kedelig formidag - bliver til en dag med nye mulighedder



Selvom man siger, at der ikke er noget der hedder dårligt vejr så syntes jeg nu at der er lidt trist,med al den regn og grå dage.
jeg drømmer mig hend til sol og sommer og hygge I haven, med grill mad og familien samlet, det er ikke mange gange man har kunne gøre det i år.
Når men på sådan en gråvejrsdag, kan man jo så finde på, mange nye og måske sjove ting. eller måske nye udfordringer.





Og en af de udfordringer, er for mig at finde ud af og sætte mine ting og billeder op på Pinterest.
Men nu kan i altså,også følge eller like billeder på,pinterest af Forever Living Products.

Håber at der er flere der vil kigge en smut forbi min blogg samt følge mig på de hverse medier.
I kan altid kontakte mig herpå, på facebook Forever Living Vrold/Skanderborg eller på mobil 61603523.. 
Hvis du skulle være interesseret i en produkt/veninde aften eller at hører mere om mine produkter..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar