Forever F.I.T

Forever F.I.T

fredag den 29. juli 2016

langtid til December. Men aligevel et par ord om November/December

Det handler jo om planlægning, så der for vil jeg allerede fortælle lidt om hvad jeg har tænkt mig at gøre lave af finurlig ting i slutningen af November og i December..
Så som advents hygge. Jule hygge altså hygge i juletiden..






Nogen vil sige hun er velnok, tideligt ude og ja det er jeg, men det handler jo også om at få fat i jer derude, jeg har tænkt lidt over hvad og hvordan jeg skal gøre dette, og er nået frem til at lave nogle aftener hvor jeg viser nogle gave ideer  og viser gavepakkerne som i kan købe.

man kan selvfølig også selv ønske produkterne som jeg så kan leverer indpakket med lidt tilbehør..

Du kan selvfølig også bastille gavepakker, når du strår og skal bruge en gave..
hvis du vil være med til sedan et arrangement eller du vil holde en aften så kontakt mig på mobil 61603523..

Fortsat God sen sommer

Ingen kommentarer:

Send en kommentar