Forever F.I.T

Forever F.I.T

onsdag den 27. juli 2016

Min hverdag med Aloe Erver-Shield (Aloe vera deo)

Må lige delle dette virkelige gode product med jer.  Efteren meget lang periode, hvor jeg ikke følte mig til pads med mange foresellige deodoranter og jeg mener mange, valgte jeg så at prøve deo stikken ALOE  EVER-SHIELD, og må indrømme den tog mig med storm.
Jeg havde det sådan, at hvergang jeg skulle I byen, følet jeg mig ikke godt tilpads, med den deodorant jeg havde på, følet at den ikke virkede og var bange for at jeg kom til at lugte.
Da jeg så valgte at blive forhandler af Forever Living Products, så var det jo åben lyst at jeg selvfølig skulle prøve mine egne produkter, må så også indrømme at jeg var skeptisk, som skrevet længere oppe så havde jeg prøvet et utal af deodoranter alle mulige sprays og sticks men ingen hjalp, så jeg tænket, det skader jo ikke at prøve, og det blev min redning, idag går jeg glædeligt i byen og tænker ikke længere over om jeg kommer til at lugte eller om den nu er safe nok, for det er den og med sin neutral duft kan jeg bruge alle mine parafumer og dufte som jeg har.
Hvis du går rundt og har samme problem så skulle du tage chancen og prøve ALOE EVER-SHIELD, du har jo 90 dages returret hvis produktet ikke lever op til det du forventer..



Ingen kommentarer:

Send en kommentar