Forever F.I.T

Forever F.I.T

tirsdag den 2. august 2016

mine to følge svende..



Så er det en af de dage hvor min ryg driller, ved jo at de kommer og går, men det er nu godt nok træls, når det så sker.
Jeg er så uheldig at jeg har en rigtig skidt ryg, har ikke geelen mellem skivene I nederste del af ryggen mere og det skulle jeg hilse at sige er rigtig trals, nå så ryggen drille så skal jeg passé meget på, når det er rigtig skidt, kan jeg mærke knogle skurer mod hinanden,og skal jeg hilse og sige gør rigitg naller..
I disse situationer driller musklerne omkring nederste del af ryggen jo også, så jeg kommer til at gå helt forkert, I disse situationer burger jeg så, mine to følge svende. Aloe heat og MSM gel.
de arbejder rigtig godt sammen og mmed MSM's hjælp går heaten dybere og hjælper så mig rigtig godt.

Aloe MSM gel:  er en  duftfri og dybdegående massagegel, med beroligende, styrkende og opfirskende egenskaber.

MSM (metylsulfonylmetan, en organisk svovlforbindelse som finds I næsten alle levende organismer), Aloe Vera og forskellige urter.

 Aloe Heat Lotion:  Skøn massagelotion, med Aloe Vera, mentol og Eukalypusolie, durfter dejlig frisket af pebermynte.


prøv disse to produkter hvis du har trætte og ømme muskler.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar