Forever F.I.T

Forever F.I.T

onsdag den 3. august 2016

Nye datoer for produktaftener.



Så der er fundet 3 Nye datoer for produktaftener.

Onsdag d. 31 August
Onsdag d.  7 Sep
Onsdag d.21 sep

hvis du er en af dem, der godt kunne tænke dig at hjælpe mig med at øve mine produktaftener(da jeg er ganske ny i  denne verden ) så følger der en værtindegave med aftenen.

Jeg vil være megt glad hvis, der nogen der har lyst til at hjælpe mig og prøve, de dejlige produkter samt få en super hyggelig aften hvor vi griner og har det sjovt sammen..

Hvis du har lyst tilsådan en aften hjemme hos dig eller hos mig så skriv en besked til mig om hvilken dato der passr dig.

Hvis du bor på sjælland og kunne tænke dig et besøg så prøv at kontakt mig og jeg vil se om det kan lade sig gøre.
men her er der dog et minimums deltgelse krav og det er 8 personer..

ring eller skriv så snakker vi om tingene



Ingen kommentarer:

Send en kommentar