Forever F.I.T

Forever F.I.T

mandag den 5. september 2016

Drømmer jeg eller er jeg vågen



Det er ikke mange gange I mit arbejdsliv at jeg har været så, posetiv over et arbejds relateret kursus kan man vel kalde det,men I Forever sprog kalder vi det susses dag.
Og med rette, det er vitterlig susses dage, jeg var godt nok "kun" med lørdag, men sikke en lørdag, rigtiger gode oplæg, oplæg man kunne bruge til noget og pinning af kolegaer der er nået et skridt længere deres susse.
Sidder du og tænker, hvad snakker hun dog om, så kontakt mig og jeg vil fortælle dig om vores, arbejdsplads, en arbejdsplads du selvkan bestemme, hvor skal være, her, der alle vegne.
Ja jeg  mener alle vegne, hvor som helst, lige der hvor du er, du tager bare firmaet med.lige som en snegl, der hare sit hus på ryggen. Simpelt hend bare fantastik.
Du arbejder når du vil,lige  nu sidder jeg er søndag aften og skirver dette indlæg, og ja det er en del af arbejdet,og det er ganske sjovt.hov hvad, er det jeg skriver, må lige ryste på hovet, rigtig sjovt, det har jeg ikke sagt I mange, år om midt arbejde.
Det er lige før jeg siger jubi, nu skal jeg igang med at skrive, eller igangn med at finde kunder, tror jeg drømmer.
Men nej det er ikke en drøm, det er ganske vidst,jeg har lært så mange nye, søde sjove fantastiske, mennesker at kende, og jeg har fundet gamle atletik venner bland Forever Folket, og der dukker flere og flere op, det er bare fantastisk.
så går du rundt og kunne godt tænke dig lidt forandring I liver så læs opslagen nedenunder
det er værd at prøve. Spørg bare mig..



Går du rundt med drømme om at blive Herre i eget hus så er chancen her.
I vores team lede vi efter nye kollegaer..
👉 nogen der ønsker sig et nyt og spændende job...
👉 som er over 18 år
👉 nogen der har lyst til at bruge 3-4 timer om ugen på jobbet
👉 nogen som kan lide at have personlig kontakt
👉kan lide at arbejde med og på,sociale medier
👉har lyst til at arbejde om aftenen nogen gange
og sidst men ikke mindst har lysten til,personlig udvikling

hvis dette har vagt din interesse, så,kontakt mig så vi kan få en sank om dine muligheder.
I et fantastisk team, du vil møde en masse søde,sjove og ikke mindst arrangeret mennesker.💁👦🏽👩
kontakt mig på 61603523😎
Må gerne deles

Ingen kommentarer:

Send en kommentar