Forever F.I.T

Forever F.I.T

mandag den 19. september 2016

Så starter træningen igen og kosten ligges i faste rammer.


Så starter træningen igen, må se om foden vil, starter op med trænings program til 5 km og der starts,
ganske let. 3 gangen om ugen med start af intervaller at gang og løb første uge er ligeligt, 2min gang 2mim løb ser ikke faretruende ud, men må holde mig til planen hvis det skal lykkes denne gang, selv om det er svært..
Trænings progrtammet er fra DGI Mål  = løbe 5 km.. på 30uger..

Derud over er jeg gået igang med æggefaste som tage 5 dage. hvor du spiser  6+ æg om dagen, ost er også tilladt,så det er om at finde alle mulige opskrifte på æggeretter.

Derefter gå jeg så igang med LCHF igen, jeg har selvfølig min daglige produkter fra Forever som jeg stadigvæk benytter mig af.

Forever  gel
Forever  therm
Forever Arctice sea
Forever Protein pulver
Forever Argi +

En anden mulighed for at kick staete vægt tab på er med vores F.I.T bokse som du kan købe hos mig,årsagen til jeg ikke selv, burger C9 denne gang er at man opfordre til kun at bruge denne boks, 2 gangen om året.Du kan få merer vejledning hos mig,( se neden under, der er mobil nr. )

disse produkter er med til at gøre min træning og hverdag fantastisk nem og overskuelig.
Hvis du vil hører mere om produkterne så kontakt mig, evt. ved at skrive en besked herunder eller ring på 61603523.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar