Forever F.I.T

Forever F.I.T

fredag den 30. december 2016

Nyt år i sigte.


Så nærmer vi os atter et nyt år. Og der er rigtig mange ting der skal tages hånd om.
Jeg har besluttet mig for at gå 100 % ind min lille forretning.
Det betyder at der skal arbejdes for at den skal udvikle sig, og det betyder at jeg skal i kontakt  med rigtig mange nye mennesker.
Jeg tror og ved at det kan lade sig gøre.


Det forgående år er gået rimeligt godt, men det kan godt komme til at gå meget bedre, jeg laver om på nogen af mine ideer og vil også komme til at kunne sende min produkter til hele landet.
porto frit.

Jeg vil stadigvæk, kører ud og fortælle om mine produkter og du kan inviterer til en aften hvor vi får det rigtig sjovt sammne.
aftenen kan indeholde, almen fremvisning af produkter eller du vælger nogle produkter du spesefikt vil hører om f.eks vores nye F15 box som bliver årets hit.

F15 er en ny lille bror i F.I.T serien

Jeg kører gerne en tur til Sjælland og fortæller om vores produkter, det er kun et opkald væk fra dig og jeg komme en smut forbi.

Hvis du holder en veninde aften for 6-8 personer får værtinden en værtinde gave.

Håber du har lyst til at hører mere om min lille forretning og vores dejlige produkter.så

ring eller skriv til mig

Charlotte Kjærulff
61603523


Ingen kommentarer:

Send en kommentar