Forever F.I.T

Forever F.I.T

onsdag den 24. maj 2017

ahhh må indrømme den F15 start kiksede :)



Ja nogen gange går det ikke som præsten prædiker.
Ville starte på F15 i går men må indrømme det kom jeg så ikke i gang med havde ikke lige gennem tænkt at datteren kom hjem efter 8 år i udlandet.
Og det skulle selvfølgelig fejres så jeg udsætter staten til fredag da der er nogen dage nu hvor der hygges og kommer gæster.

Dermed ikke sagt at jeg lader stå til jeg spiser ikke efter bogen og træne som jeg har lyst i dag blev det til 3 km gang/løb samt gå turer med hundene.
Jeg begynder ganske langsomt ud med mit løb da jeg har problemer med bentøjet kan f.eks.. ikke løbe ret langt i naturen uden at mine ben gør vitterlig ondt har snakket med en fys og han siger at det evt. kan være lægmusklen der er for stor til den hinde den ligger i av av.
Derfor startes der langsomt op med 5 mins, gang opv. 3mins løb 1,30 mins gang indtil jeg har nået 3 km. ikke lige efter mit temperament men hvis det skal kunne lykkedes så må jeg gå ganske langsomt frem.

Når jeg løbetræner bruger jeg et Garmin løbe ur lidt miljø skadet er man vel.
Jeg løber så efter min puls og ved at jeg ikke skal overstige en  puls på 161 for hvis jeg gør det går det galt.
Hvis jeg løber interval kommer den op på omk. 171. men så er der jo også mere fart på men over kortere stræk.

Dette kommer man i ganske god for af i løbet af ganske kort tid.
Men igen nok ikke det mest smart for mine ben lige nu men jeg elsker at træne på den måde.

Nå men første skridt i den rigtige retning er i gang og når der først er kommet huld på bylden så plejer det at kører derud af.

I morgen står den så på en runde golf i Silkeborg golf klub det skal nok blive ganske sjovt og det ser jo ud til at bliver ganske godt vejr. Med i golfbagen når solen skinner. Kan simpelthen ikke undværer denne sun Lips.
Sun Lips med faktor 30.



Det er jo også en form for motion ca 10 km så lidt kommer der da også ind på kontoen der.

På sådan en runde har jeg altid ARGI+ med i en flaske og alm. vand i en anden det er en rigtig god energi kilde med den ARGI+






Argi+ og Sun lips kan købes i shoppen  Myaloevera.dk/gosvig
eller ved at kontakte mig på 61603523.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar