Forever F.I.T

Forever F.I.T

mandag den 15. maj 2017

Dag 7 C9 endnu en god dag.




Jamen ved næsten ikke hvad jeg skal skrive andet end den C9 bare er god og jeg varmt kan anbefale den til jer andre.
Har da stadigvæk nogen øjeblikke hvor jeg er lidt sulten men så er det godt at man er blevet gode venner med den frie liste.
Dermed ikke sagt at jeg er en af dem der bruger mange af de frie ting jeg bruger mest agurk-gulerødder-blåbær og hindbær ikke mange men lige så jeg har lidt at tygge på jeg har også lige sneget nogle mandler med ind over det fungerer for mig.

Endnu en lille løbetur er det blevet til ca.3 km så det er til at overkomme men som sædvanlig har jeg ondt i den en læg og der er vildt irriterende.
Det er måske fordi sækken ens lægmuskel ligger i er for lille det sagde en fys. jeg kender ja hvorfor ikke hmmm.
Så han opfordrede mig til at prøve en Foam Roller så sådan må jeg så finde.
Samt de indlæg som jeg før har haft.

Når men ellers tilbage til C9 jeg er vitterlig glad for min beslutning om at tage C9 igen det er lige som en kick start og så kører det bare der ud af.
Når man først er nået så langt som jeg er nu i  dag så kan man se enden og man er vildt optimistisk så megen ovenpå at jeg fortsætter nogle dage mere og derefter går jeg over på F15 når jeg skriver at jeg fortsætter nogle flere dage så kører jeg bare videre i ca 4. dage regner med at starte op F15 næste mandag.
Der vil også blive skrevet om denne rejse og fortalt om hvordan det ender.

F15 Beginner ser spændende ud og der er trænings vejledninger med i boksen samt en lille bog ligesom C9. Lille nem bog god at følge.
Du  kan også bruge F.I.T appen   som du finder i App store.
Rigtig godt hjælpe middel hil at huske mad/drikkevarer samt træning

Så hvis du skulle være i tvivl så spring med og prøv boksen/boksene de er det hele værd.

Igen ring og hør om boksene eller få råd om dem.

Kontakt mig på 61603523

Kig forbi.

Gammel skolevej 63, Vrold Skanderborg og se og smag evt. en Shake (ring før)

Facebook
Forever Living Products Vrold/Skanderborg
Forever F.I.T C9-F15-Vital5

Myaloevera.dk/Gosvig









Ingen kommentarer:

Send en kommentar