Forever F.I.T

Forever F.I.T

tirsdag den 16. maj 2017

Dag 8 på C9



Hmmm er begyndt at blive lidt spændt. Syntes tøjet bæltet sidder lidt løsere men hvis det går som det plejer  så er det ikke et voldsomt vægt tab. Måske 2 kg og ca 15 cm over hele kroppen men det vil jeg også være ganske godt tilfreds med.

Når jeg kigger på mine shakes kan jeg se at jeg måske har brugt for megen kokosmælk og soya mælk der er en del flere kalorier i og det får selvfølgelig en indflydelse.( har brugt den mængde de skriver)
Nu går jeg så over til kun at bruge vand. Indtil fredag hvor jeg slutter min C9 jeg kører lige 3 dage mere for lige at se om det at bruge vand i stedet for kokos mælk samt soya mælk skulle have nogen indflydelse hvilket jeg tror det har.( jeg bruger min potion af fiber i mine shakes)
Det skriver jeg om fredag.

Må indrømme at jeg har haft lidt svært med rigtig at finde ud af hvor meget træning der skal til, jeg har gået lange turer og løbet 2 gange i løbet af denne C9.
Jeg har ikke trænet 30 min om dagen gået 3 gange ture med hundene og det svarer til 30 min de skriver at det skal være lav intensiv træning det er jo hip som hap men jeg kan se at jeg skal træne lidt mere og med højere tempo.

Men der er jo igen individuel hvad der er godt for mig behøves jo ikke at være godt for andre.
En ting der er sikkert det er at man kommer ud af C9 med mere energi og mere fokus på hvad man putter i munden og det i sig selv er jo et meget stort skridt på vejen frem mod den krop du gerne vil have.

Du skal ikke tvivle hvis du sidder og ikke rigtig ved om du vil prøve boksen den giver rigtig meget og du er jo næsten selv herre over om hvor langt du vil nå.
Du skal bare huske på at de forskellige mælk du bruger har flere kcal. end vand og at det måske kan have en indflydelse på hvor meget der ryger af .

Jeg glæder mig nu til at begynde på F15 Beginner på mandag og er så spændt på hvad og hvordan det kommer til at gå.

Det vil du også kunne følge med om herpå hvis du er interesseret.

Facebook:
Forever Living Products Vrold/Skanderborg
Forever F.I.T C9-F15-Vital5

Myaloevera.dk/gosvig




Ingen kommentarer:

Send en kommentar