Forever F.I.T

Forever F.I.T

mandag den 8. maj 2017

Dagen hvor jeg starter på C9



Så blev det mandag og i dag starter jeg så på C9. og har store forventninger til min rejse.

En rejse hvor jeg har besluttet mig til at holde fast og kører F.I.T serien ud. Det bliver nok en sej rejse da der jo skal arbejdes samt der skal tænkes og arbejdes med træning, mad, tanker og ikke mindst motivation.
Lig nu har jeg ikke trænet i ca.2 mdr. og jeg må indrømme at det har nok været 90% dovenskab og 10% ikke kunnet pga. min ryg. Så der er barer om at komme i gang og nu skal det være.
og så var det lige at en invitation kom til et bryllup og så var det jo lige et godt tidspunkt at komme i gang på. Brylluppet er godt nok om 12 dage og ved jo godt at der ikke indtræder mirakler på 12 dage, men det er for mig en rigtig godt måde at komme i gang på og en måde hvor på jeg ved at jeg kan holde motivationen oppe på.
jeg ved at de to første dage bliver super hårde (har været på C9 før) men de skal bare overstås og så kører det bare derud af.
Første gang smed jeg 33cm på hele kroppen og 3,5 kg på de 9 dage et efter mit ønske ganske godt resultat, så er spændt på hvad resultatet giver denne gang.
Har allerede besluttet mig til at fortsætte på F15 Beginner efter C9 da jeg tror det kan holde mig motiveret at have noget at kører efter og holde mig til.
Som hjælpe middel bruger jeg appen F.I.T som kan downloodes i app store.
har selv lige downloodet det og den ser rigtig god ud.
En rigtig god, samarbejds partner og ven.

Hvis du skulle være blevet nysgerrig så kan du følge med herpå og kontakte mig for mere info

F.I.T serie kan du købe via mig ved at kontakte mig på 61603523 eller ved at kigge forbi shoppen

myaloevera.dk/gosvig








Ingen kommentarer:

Send en kommentar