Forever F.I.T

Forever F.I.T

mandag den 29. maj 2017

Lidt andet end F15


Her kommer lige lidt andet en historien om rejsen med F.I.T serien.

I de sidste par dage har vi jo vitterlig haft sommer over Danmark og det har kunnet mærkes på vores hud og læber.
I disse dag har jeg brugt rigeligt af Aloe Vera Gelly som jeg bruger som After sun og den kan jeg varmt anbefale den svaler og gør huden dejlig smidig så man ikke generes af den stammende fornemmelse man hellers har når solen lige har fået lidt for megen fat i huden.

Et anden kært medlem af sommerens must have er vores Aloe First vores lille første hjælper den bruge til nedkøling af varm sommer hud samt på insektbid igen en af mine favoritter.



Aloe First min after sun favorit







Aloe Sun Lips med faktor 30 et must have


Vores dejlige solcreme er desværre ikke  i shoppen fortiden. Info når den er på lager igen.





Aloe First  den lille første hjælper


Alle produkter kan købes på shoppen
Myaloevera.dk/gosvig

Eller ved at kontakte mig på 61603523

Eller ved at komme forbi Gammel Skolevej 63, Vrold/ Skanderborg.

Du kan bestille Katalog ved personlog besked på sms 61603523 eller ved besked  her på eller'
Facebook Forever Living Vrold/Skanderborg.

Online katalog kan også ses på Forever Living Products Vrold/Skanderborg


Ingen kommentarer:

Send en kommentar