Forever F.I.T

Forever F.I.T

fredag den 19. maj 2017

Nogen stille og rolige dage



Nu der gået nogen dage efter C9 er sluttet og jeg spiser stadigvæk mine to shakes til morgen og frokost.
Aftensmaden laves med omtanke og stadigvæk med C9 i baghovet.
Jeg undgår kartofler og pasta da der er megen stivelse samt kulhydrater i disse produkter.
Hvis jeg vil have kartofler spiser jeg søde kartofler de smager for resten også meget bedre efter min mening.
Der udover er jeg begyndt at lave salater til aften og de begynder at være andet end bare salat/tomater/agurk nu vil jeg lave salater der smager af noget og som kan få tankerne ud i verdenen noget sommer og sol og med nye ingredienser.
JAA det kan gå hen og blive en hel ny verden.

En anden ting jeg har tilført min hverdag et produkt der hedder  Forever Lean.
Lean hører også til i Forever Living Products familien og er et produkt der mindsker sukker trangen
Den har hjulpet mig da jeg er meget til søde sager og dem kan jeg nu holde væk dermed ikke sagt at jeg ikke ville kunne spise et stykke kage eller et stykke chokolade men jeg kan nu sige nej tak da lysten ikke er der som den var før hen FANTASTISK.
Forever Lean.
Indeholder sporstoffet chrom, som biddrager til en normal omsætning af makronæringsstoffer.
dvs. protein, kulhydrater og fedt og til at vedligeholde normal blodsukkerniveauer.
Desuden indeholder Forever Lean ekstrakt fra figenkaktus og hvide bønner.
Den er blevet til et af de produkter som altid vil være i mit køkken.






Mandag står den så på F15 med hvad den ellers medfører spændend denne rejse kan du også følge med i og du kan stille spørgsmål herunder.
Hvis du skulle være blevet nysgerrig så kommer jeg med glæde ud og fortæller om F.I.T serien (C9-F15-Vital5 ) og medtager smags prøver på Forever Ultra samt Forever GEl.

Kontakt mig på 61603523
eller herpå.

produkterne kan købes på Myaloevera.dk/gosvig

Kig forbi.

Forever Living Products Vrold/Skanderborg
Forever Living C9-F15-Vital5







Ingen kommentarer:

Send en kommentar