Forever F.I.T

Forever F.I.T

mandag den 22. maj 2017

Ny udfordring begynder idag F15 Beginner



Lige nu syntes jeg rejser ser lang og sej ud meeeen det skal nok lykkedes.
Det er altid rigtig svært når man finder noget tøj som men regnede med at man sagtens kunne passe og så der liiige mangler nogle cm.
Men så kan man jo sige at der er noget at gå efter.

En anden udfordring er at jeg skal begynde på et nyt program og det virker ganske overskueligt men at jeg selv er ganske godt til at springe sådan nogen øvelser fra og hvis det gøres her så falder hele konceptet jo fra hinanden.

Jeg elsker at lave cardio men er ikke så godt til at lave ud spænding samt øvelserne på gulvet meeen
det bliver jeg så nød til denne gang.
Skal lige sige at der er trænings videoer til F15 så det er bare om at få set dem og så komme i gang.

Der er lavet træningspas som skrives om i den lille pjece der følger med kassen F15 Beginner.

F15 Beginner kører i 2 pas hvor pas 2 har længere trænings tid.

ud over at lave programmet efter F15 så skal jeg også til at gå 3-4 runder golf om ugen det må da også give lidt ekstra.


Nu sidder jeg så og skal finde ud af hvad aftens maden skal bestå af jeg er ikke lige den store idemager men så det jo godt at der er nogen ideer i pjecen.

alt det og meget mere kan du følge med i de næste 30 dage F15 Beginner varer hvis du har spørgsmål så kontakt mig og jeg kan prøve at svare på dem.

du kan kontakte mig på 61603523

Du kan se mere på Facebook-

Forever Living Product Vrold/Skanderborg

Forever F.I.T C9-F15-Vitl5

og produkterne kan købes på

Myaloevera.dk/Gosvig








Ingen kommentarer:

Send en kommentar