Forever F.I.T

Forever F.I.T

tirsdag den 6. juni 2017

Igen posetivt feed badk.



     
Jamen så får man igen en positiv feedback fra en kunde med problem hænder Propolis cremen har igen gjort en stor forskel.
kunden drikker også vores flagskib Forever Gel Fersken.

Et andet produkt som også kan gøre en stor forskel er Forever Gelly.
Gellyen er jo Aloe Vera på tube den giver en masse fugtighed til huden og kan bruges til flere ting.

feks. som

After sun
til hvis uheldet er ude og du brænder dig.
som fugt giver ( hvis jeg føler jeg er stram i hoved bruger jeg den om aftenen lige før senge tid)
under make up
til tørre områder på kroppe ( bruger den til mine tørre ben )
dette var lige en oplysning som jeg selv har haft glæde af, læste en artikel af en svensk kvinde der blander Propolis og Gelly´en og det er en fantastisk kombination.




Propolis Cremen

Forever Vera Gelly

forever Gel peach








Hvis du er interesseret i at hører mere om produkterne så kontakt mig og jeg vil med glæde fortælle om dem.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar