Forever F.I.T

Forever F.I.T

søndag den 18. juni 2017

Min et og alt.




Her ser du nok en af mine favoritter. den kan bruges til så meget og er "bare" en Aloe vera plante på tube, du har sikkert hørt om at man kan skære Aloe Verans arme af og smøre gelen på hvis du skulle have været uheldig at brænde dig, det er det samme bare den er kommet på tube. 'Noget nemmere at have med sig og kan så medbringe overalt.
Denne lille tube er med i min taske hvor hen jeg drage da jeg kan bruge den til næsten alt.
Lidt eksempler-

Insektbid
After sun (svaler skønt)
til tør hud ( fugter fantastisk) ( god til tørre hæle)
sammen med Propolis Cremen til tør områder
i køkkenet til hvis du brænder dig

ja der er sikkert en masse Ander ting du kan bruge den til , det overstående er hvad jeg bruger den til.






bestille/købe denne lille sag på.
mobil 61603523


Myaloevera.dk/gosvig



har stadigvæk nogen hjemme kan også aftentes på Gammel Skolevej 63. 8660 Vrold Skanderborg
ring i forvejen så den ikke kører forgæves.















Ingen kommentarer:

Send en kommentar