Forever F.I.T

Forever F.I.T

søndag den 18. juni 2017

Vores fantastiske læbepomader





Ja så får du lige lidt mere at det jeg simpelthen, ikke kan undværer og det er disse to små uundværlige læbepomader som kan bruge til mere end det.
Det er simpelhed to mirakelmagere, som jeg altid har på mig og bruger til mere end mine læber.

Lad os starte med Aloe Lips som jeg altid har i min taske og Golfbag.
Og hvad bruger jeg så den til.

Læberne ( selv sagt)
til neglerødder
til små rifter på hænderne


.

 Sun Lips brúger jeg også til mere end læberne.

læberne (selv sagt)
ørene

ja i læste rigtig ørene, de er meget udsatte som golf spiller og kan blive rigtig røde.

De to læbepomader er ikke tilsat vand.
 Du kan skrive og hører om pris

kan købes på 61603523

eller på.

myaloevera.dk/gosvig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar