Forever F.I.T

Forever F.I.T

fredag den 7. juli 2017

Intet er for sent.


Hvis du står og skal på ferie inden for den næste månede og lige syntes du mangler at finpudse formen så kan du sagtens nå at tage en C9.

C9 er en kick start til et måske nyere liv med fokus på sundhed, du lærer at leve uden alle de kulhydrater som vi i hverdagen putter i munden, din kop lærer på 9 dage at leve uden alle de kulhydrater som mange af os spiser i form at hvidt brød, pasta, ris og sukker´, slik osv.






Jeg har selv brug C9 og har haft et rigtig godt resultat.
- 3,5 kg
-15 cm fordelt på hele kroppen

De 3 første dage kan godt være lidt barske da kroppen skal vende sig til ikke at få alle de kulhydrater som mange af os normalt spiser
.
derefter kommer energien tilbage og overskuet er/var for mig enormt.

Man kan sagtens se er forskel da ophobet væske jo forsvinder og jeg kunne sagtens mærke det på mit tøj.

Hvis du er blevet nysgerrig så kan du kontakte mig på 61603523 eller komme forbi så fortæller jeg erne om C9.

F.I.T serien består af

C9
F15
og Vital 5

De to sidste produkter kan du også hører næremere om hvis du er interesseret.





Hele serien kan købes på
myaloevera.dk/gosvig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar