Forever F.I.T

Forever F.I.T

mandag den 3. juli 2017

Kunne du tænke dig noget nyt..











Måske du lige som mig ikke er/var helt tilfreds med din arbejdes situation, men ikke rigtig har modet til at springe ud i noget nyt, måske fordi de økonomiske sider ikke helt passer ind i din og familiens hverdag.

Måske kan jeg være med til at få dit ønske opfyldt, jeg sad nemlig i samme situation, jeg ville meget gerne have min egen lille virksomhed, et sted hvor jeg kunne føle at det var er mig der tager teden.mig der bestemmer over  min tid og det sted jeg vil arbejde ( cafeen,flyet,toget,hotellet,)
you name it.











Nu kan jeg arbejde hvor jeg vil når jeg vil, bare jeg har min pc'er med eller jeg har mulighed for internet adgang.
Tænk at jeg kan sidde i udlandet og arbejde ved poolen - cafeen ja lige meget hvor jeg befinder mig så kan jeg nemt og hurtigt få lavet nogen kontakter samt hurtigt få behandlet en bestilling.

Prøv at tænk denne tanke at du arbejder når du vil og hvor du vil og du er selv herrer over hvor meget du ligger i det her er det løn,efter fortjeneste du bestemmer selv.
Ikke nok med et du hvis du er en ild sjæl så bliver du bestemt belønnet med fede ting jeg siger bare jeg er vildt imponeret over min arbejdsplads for ikke at sige jeg er VILDT IMPONERET.

Ikke nok med det du få simpelthen også muligheden for selv at skabe dit eget team af kollegaer, et team som kan rykke og gøre en forskel.

Så begynder du måske at tænke jamen det koster jo en formue at starte selv og nej det gør det ikke her har du simpelthen, muligheden for en opstart for næsten ingen penge.

Hvis du skulle være blevet nysgerrig og gerne vil vide mere så kan du altid kontakte mig på
61603523 og vi  finder en tid hvor vi kan snakke sammen.
Igen muligheder er mange vi kan mødes hvor det passe os(hos mig hos dig over mobilen på cafeen i Fitness Centret ja du nævner stede og vi finder løsningen sammen.


Du må meget gerne komme en tur forbi og se hvad jeg har hjemme af produkter se og føle dem og få lidt info med hjem.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar