Forever F.I.T

Forever F.I.T

fredag den 4. august 2017

Her kan du finde forkælelses gaven.




Her kan du sagtens finde lige den gave du gerne vil give til mor - datter -veninde-bror-far. Ja til den du holder af.
Du kan se mine produkter på myaloevera.dk/Gosvig eller på Facebook Forever Living Products, der er der et katalog du kan bladre igennem og finde de produkter du gerne vil have.
Du er også meget velkommen til af komme forbi efter et eller få et tilsendt. send SMS hvis du skal have et katalog tilsendt 61603523
Adressen er Gammel Skolevej 63, 8660 Vrold. Skanderborg.

Vores nye ansigts serie simpelthen fantastik

to af mine favoritter som altid står på mit bord. 


Lækker bade gel som er rigtig dejlig i badekaret, duft af fyrnåle.

Min favorit bade gel til bruseren. Dejlig duft af Vanilje.

Rigtig lækker Shampoo der er drøj er  sulfat fri
Som du kan se på disse få billeder så er der rigtig mange dejlige produkter og priserne starter på ca. 35 kr og opefter.

Du kan skriv/ringe og fortælle hvilket beløb du vil bruge og så finder vi ud af noget sammen, eller du kan komme forbi og se på nogen af produkterne.

Ring eller send en SMS før du kommer,  jeg er som regl hjemme mellem 12.00 og 16.00 men smid en besked så du ikke kører forgæves.

Hvis jeg ikke har produkterne hjemme kan de fås i løbet af ca 5-6 arbejdsdage.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar