Forever F.I.T

Forever F.I.T

torsdag den 3. august 2017




Nogen der kunne tænke sig en Forever aften med veninderne ???? inviter hver især en veninde eller flere og vi laver en super hyggelig aften med smagsprøver samt forkælelse..
Hvis i vil hjælpe mig rigtig i gang så vil jeg blive utrolig glad.
Som læst oven over skal i bare inviterer en eller flere veninder og så kommer jeg og vi får en super hyggelig aften.
Der er selvfølgelig ingen købs tvang-
Der er 90 dages returret på alle vores produkter.



Hvis jeg kan få nogle flere arrangementer tager jeg gerne til Sjælland så hold dig ikke tilbage inviter og jeg ser om der er nok interesseret.

kontakt mig herpå eller på Facebook på siden Forever Living Vrold/Skanderborg.
eller på SMS 61603523.

Kom friskt og måske der er en lille overraskelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar