Gå videre til hovedindholdet

Nye tider.



Der er gået lang tid siden sidst og meget er sket for os alle.
vi sidder  Corona´en til langt over halsen.
Nogen mere berørt end andre.
Vi i min familien er gudskelov ikke ramt, så der er vi sluppet indtil videre.
Arbejdsmæssigt er vi også heldig sluppet.
Da vi begge kan fortsætte vores daglige gøremål.
Jeg som forhandler eller (network marketing) som er en gave i disse tider.
Der med ikke sagt at det er nemt for det er det ikke, Der skal hænges i og man skal være oppe i beetet.
Arbejdet foregår på nye måder, via pc. på Zoom og det er der mange der lige skal vende sig til, især kunder, det er faktisk ganske nemt og ganske uforpligtende.

Fordele: (for kunder )

Kan ses hjemmefra sofaen.
Kan ses op til flere gange om ugen
kræver ingen tranport :D
Det eneste det kræver er at tænde  (slukke) for Computeren  /tabletten eller mobilen



Forhandler:

Fordele.

Kan være i kontakt med flere af gangen.
Ingen kilometer distance ( alle kan vær med lige meget hvor du bor også fra udlandet)
Kan evt. gøres meget impulsivt.
Du bestemmer selv dine timer og dage
Fantastiske kollegaer
Fantastisk support
Fantastisk støtte og opmuntring fra kollegaer
Fantastiske arrangementer, (uddannelse) indlæring af firma og produkter.


Lige for tiden er der rigtig mange der mister deres job og rigtig mange er begyndt at se sig om efter nye udfordringer, mange finder ud af at Network marketing er vejen frem og at der faktisk er en super måde at arbejde på.
For mig handler det om, jeg bestemmer over min egen tid, jeg bestemmer selv hvor og hvornår jeg vil arbejde og hvor mange timer jeg ligger i det.
Indtægten ligger selvfølig i hvor meget du investerer at tid, men lige nu har mange jo en del flere timer de kan bruge så måske det er nu du skal gribe Chancen og springe ud i et nyt arbejdes liv, som Chef i eget hus.

Der er mulighed for som evt. kunde at være med på Zoom møder og for evt. forretnings interesse at deltag i møder, som bliver bekendt gjort via mig.

Hvis du vil hører mere om:  Zoom møder med produkter ???
                                             Zoom møder vedr. forretningen ???      


Hvis du er interesseret i en af de to muligheder,  kan du kontakt mig på Facebook Health by Gosvig eller på 61603523.                                                                                              




















Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Længe siden sidste opslag

 Kan se på billederne fra sidst at det er meget længe siden jeg har været på. Elsa er næste 2 år nu og vældig fræk 😂 Men vi elsker hende over alt 

Flytter ind på 4718 Plesant ave. Imorgen

Imorgen kl. 10  flytter vi ind i vores for de næste 4 år. bliver spændende og forhåbentlig får vi flytte læsset på tirsdag. Kan godt mærke at det, er stressede at bo i Hotel lejlighed og samtidig være i  karantæne gør at man er lidt mere pinlig end normal. Mine lange gå turer har også været sat lidt på stand by og jeg savner disse turer. Fremover bliver vores turer (Nemo og Mine) gået tidligt om morgenen da temperaturen hurtigt er omk. 30 + så  det er for varmt for ham.. Nu skal vi så til at gå turer ved stranden det bliver dejligt og Nemo kommer helt sikkert til at kunne liden en frisk morgen dukkert. Når jeg har hittet ud af at overfører mine billeder fra mobil til computer så kommer der billeder på :D  

Langtid siden sidst

 Så fik jeg lyst til at skrive lidt herpå igen. Efter megen langtids stille herpå tror jeg at lysten er kommet tilbage. Der er sket sket rigtig meget, vi er faldet god til herover i USA og i vores dejlige hus. . . , . Vi har har allerede haft mange gode oplevelser, selvom vi har været begrænset af COVID-19. Vi har stadigvæk mange ting tilgode så som at gå ud og spise og være sammen med alle danskerne på en gang og ikke i små grupper. Vi har også måtte tage afsked med vores elsket hund Nemo, som desværre blev alvorlig syg (hud caner  i snuden) i dec.2020. Vi tog afsked med ham lørdag. D.06 marts. Jeg savner min trofaste følgesvend han var en dejlig gå ven og en som jeg savner hver dag. Nims du vil altid være i mit <3 Der laves rigtig meget håndarbejde og vi samles nogen kvinder som har set hinanden lige siden vi ankom så det er blevet en bobbel som ses tit. . Der skal nok kemme lidt mere herover fra. Kan ses og læse også på FB.