Gå videre til hovedindholdet

Vende punkt i livert farvel til Eksem og stive led.



Når ens liv tager en drejning til det bedre vil man rigtig gerne dele det med andre.
Efter rigtig mange år ca. omkring 15år eller mere har jeg nu fået bug med min eksem.
Min eksem var så slem at jeg for 12 år siden fik den besked at hvis det fortsatte sådan så ville jeg blive uarbejdsdygtig og det var kun et spørgsmål om tid..
Det var en rigtig hård besked at få, jeg brugt alle salgs hormon cremer, nogen stærkere end andre som gjorde  at min hud blev så tynd at den sprang når jeg brugte hænderne, hvilken jo er rigtig skidt når man er pædagog og elsker at være kreativ.
Gode råd var dyrere hvad skulle jeg stille op efter en ferie på Mallorca blev det bedre årsagen var at jeg badede i saltvand hverdag, så da jeg kom hjem brugte jeg Fransk Havsalt som jeg badede hænderne i, men på sigt holdt det ikke.
Jeg var begyndt at indse at jeg resten aflivet skulle døje med revnet hænder og smerter hver gang de revnede.
Men så fik jeg kontakt med en gammel veninde der fortalte mig at jeg skulle prøve at tage et tilskud af omega 3 (fiskeolie) tænkte hvad skade kunne det gøre ingen snart tværtom, da jeg jo vidste at det ville være et godt supplement til min kost, og især da jeg ikke spiser ret megen fisk.
Efter ganske få uger begyndte, huden så småt at blive normal og næsten som baby hud, sådanne hænder har jeg ikke haft i rigtig mange år, nogen dage kan de godt være lidt plaget men det er som regel hvis jeg ikke husker at tage olien eller hvis jeg har haft dem for meget i vand..
ud over denne fantastiske gevinst så har jeg også fået bedre led og smidighed i lænd og akillessener , den gamle krop er blevet smurt lige som en cykelkæde og tænk nu kører den ganske godt igen, og hvorfor er det at vi mange gange gerne vil bruge mange penge på olie til Cyklen og bilen i stedet for til kroppen,,
Jeg investere nu i mit helbred og det samme gør min familie..

Min mand også haft en rigtig god effekt af olien, døjet med ryggen hver morgen lignede han  en gammel mand der ikke kunne rettes ud, nu går det meget bedre og hvis i spørger ham så er han ikke i tvivl.
Omega 3 olie eller rettere sagt balancen mellem Omega 3 og Omega 6 er blevet bedre i vore krop og det har gjort en kæmpe forskel  i vores liv.

Hvis du er blevet nysgerrig så afholder jeg Helse aftener hvor jeg fortæller om min historie og en veninde der er sygplejerske kommer og fortæller om en krop i Balance. Varighed ca. 1-1,30 min.

Vil du vide mere så kig forbi Health by Gosvig på FB.
du kan også skrive en besked derpå.


Eller du kan ringe til mig på 61603523 og vi kan aftale en samtale.


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Længe siden sidste opslag

 Kan se på billederne fra sidst at det er meget længe siden jeg har været på. Elsa er næste 2 år nu og vældig fræk 😂 Men vi elsker hende over alt 

Flytter ind på 4718 Plesant ave. Imorgen

Imorgen kl. 10  flytter vi ind i vores for de næste 4 år. bliver spændende og forhåbentlig får vi flytte læsset på tirsdag. Kan godt mærke at det, er stressede at bo i Hotel lejlighed og samtidig være i  karantæne gør at man er lidt mere pinlig end normal. Mine lange gå turer har også været sat lidt på stand by og jeg savner disse turer. Fremover bliver vores turer (Nemo og Mine) gået tidligt om morgenen da temperaturen hurtigt er omk. 30 + så  det er for varmt for ham.. Nu skal vi så til at gå turer ved stranden det bliver dejligt og Nemo kommer helt sikkert til at kunne liden en frisk morgen dukkert. Når jeg har hittet ud af at overfører mine billeder fra mobil til computer så kommer der billeder på :D  

Hvis jeg skal sige det så er det nok den bedst gave til familien.

Helseaften D.3/12 kl 19/20.30 Kom og hør om nok den gave der kan gøre en kæmpe  forskel for hele familien gammel som ung Kom og hør om Omega 3 og hvilken kæmpe forskel dette produkt kan gøre for din krop. Kom og hør hvad det har gjort for os og andre vi kender. Omega 3 er det produkt som vi som ikke spiser den mængde Fisk sundhedsstyrelsen anbefaler kan tage som tilskud. I vores familie spiser vi ikke fisk 3 gange om ugen og det kunne ses i den test man kan få lavet. Vi lå ikke inden for grænsen og det viste sige ved skavanker som vi på daværende tispunkt ikke vidst kunne stamme fra inflammation i kroppe samt et for lavet omega 3 indtag- tal.(inflammation kan se ved at balancen mellem omega3 og omega 6 er for højt. Hvis du er nysgerrig så kom og hør og smag vores produkt. Det er ganske gratis og uforpligtende.  Sted: Gammel Skolevej 63, Vrold Skanderborg