Gå videre til hovedindholdet

Jeg passer på mit "hus " gør du ???



Når jeg skriver jeg passer på mit hus så er det min krop jeg mener, for mig er min krop mit hus mit hjem hvor tingene gerne skal fungerer og virke.
Jeg har altid gået meget op i mit fysiske og mentale helbred men må indrømme at jeg de sidst 6 mdr. er blevet meget klogere samt mere bevidst om hvad jeg tilbyder min krop.
som familie har vi som mange andre besøgt Mc. ikke tit men 1-2 gange hver anden månede eller som hurtig mad når vi var på farten.
Det sker da stadigvæk men der har jeg så taget en beslutning om at jeg spiser deres salater som faktisk smager ganske godt.
Dette gøres pga. at jeg er blevet meget bevidst om balancen i kroppene mellem Omega 3/ omega 6
Denne balance gør en stor forskel på vores hverdag.

Jeg er blevet meget bevidst om at jeg skal have Omega 3 fiskeolie hver dag hvilket min mand også er begyndt at tage.
Vi har set store fremskridt med vores krop "hus" manden min havde problemer med rygge i vinters kravlede ud af senge lignede en gammel mand og når han spillede golf kunne han ikke knæle for at se sine puts.
Nu ca 6mdr efter han begyndte at tage Omega 3 fiskeolie har han ingen problemer ganske sigende og han er ellers en mand der ikke bliver imponeret af ret meget med dette har gjort et kæmpe indtryk på ham som han siger det har gjort min dagligdag meget meget bedre og hvis jeg kan få det så godt så kan andre også.
Hvis dette  har gjort dig nysgerrig så kan du få flere oplysninger ved at skriv eller ringe til mig-
Der afholdes aftener hvor din krop dit hus er i centrum
Hvis du vil med til sådan en aften skal du kontakte mig på 61603523.
Hvis du er interesseret i af afholde sådan en aften koster det ikke noget andet en kop kaffe eller the.
så kommer jeg samt en kollega ud og fortæller om vores erfaringer.








Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Længe siden sidste opslag

 Kan se på billederne fra sidst at det er meget længe siden jeg har været på. Elsa er næste 2 år nu og vældig fræk 😂 Men vi elsker hende over alt 

Flytter ind på 4718 Plesant ave. Imorgen

Imorgen kl. 10  flytter vi ind i vores for de næste 4 år. bliver spændende og forhåbentlig får vi flytte læsset på tirsdag. Kan godt mærke at det, er stressede at bo i Hotel lejlighed og samtidig være i  karantæne gør at man er lidt mere pinlig end normal. Mine lange gå turer har også været sat lidt på stand by og jeg savner disse turer. Fremover bliver vores turer (Nemo og Mine) gået tidligt om morgenen da temperaturen hurtigt er omk. 30 + så  det er for varmt for ham.. Nu skal vi så til at gå turer ved stranden det bliver dejligt og Nemo kommer helt sikkert til at kunne liden en frisk morgen dukkert. Når jeg har hittet ud af at overfører mine billeder fra mobil til computer så kommer der billeder på :D  

Hvis jeg skal sige det så er det nok den bedst gave til familien.

Helseaften D.3/12 kl 19/20.30 Kom og hør om nok den gave der kan gøre en kæmpe  forskel for hele familien gammel som ung Kom og hør om Omega 3 og hvilken kæmpe forskel dette produkt kan gøre for din krop. Kom og hør hvad det har gjort for os og andre vi kender. Omega 3 er det produkt som vi som ikke spiser den mængde Fisk sundhedsstyrelsen anbefaler kan tage som tilskud. I vores familie spiser vi ikke fisk 3 gange om ugen og det kunne ses i den test man kan få lavet. Vi lå ikke inden for grænsen og det viste sige ved skavanker som vi på daværende tispunkt ikke vidst kunne stamme fra inflammation i kroppe samt et for lavet omega 3 indtag- tal.(inflammation kan se ved at balancen mellem omega3 og omega 6 er for højt. Hvis du er nysgerrig så kom og hør og smag vores produkt. Det er ganske gratis og uforpligtende.  Sted: Gammel Skolevej 63, Vrold Skanderborg