Gå videre til hovedindholdet

Igen for længe siden



Ja så det igen for længe siden at jeg har fået skrevet
Der sker lidt hist og her, jeg er ved at få styr på livet med mit nye projekt og tror når der er gået et stykke tid så komme det til at kører ganske godt.
Rom blev jo heller ikke bygget på en dag.

Der er mange ting som jeg stadigvæk skal lære og der er rigtig mange personer der lærer mig meget og nogen gange er der lidt for mage ting der skal huskes.

Nu sidder i  nok og tænker hvad er det lige hun skriver om og det kan jeg jo godt forstå.
Jeg er arbejder/ er forhandler for et norsk firma der har en af de bedste fiskeolier der er på marked og når jeg selv skal sige det så fungerer den helt vildt godt.

Jeg har kunde der fortæller om hvordan deres krop har haft glæde af olien nogen har gennem længere tid døjet med led problemer (knæ-finger-hofte) og har nu ingen eller ganske få gener.
Jeg selv har problemer med eksem og det går ganske godt fremad.
Derudover har jeg også haft problemer med hofte/skulder og finger led måske lidt gigt disse symptomer har jeg nu ingen gener af mere det er fantastisk dejligt.

Nogen siger sågar at de kan mærke det på Hår/negle/se det på rynker og fure i ansigtet.
Jeg beder folk lave en liste over hvad de har af skavanker også vinge dem af hvis de mærker forskel samt skrive lidt ned om det.
 En anden side effekt som jeg har lagt mærke til og en ganske gode en af slagsen er at min sukker trang er forsvundet ikke at jeg ikke kan spise et stykke Chokolade men det er ikke den besættelse af at jeg skal have et stykke her og nu. Jeg tænker ikke på slik mere som jeg gjorde førhen.
Det i sig selv er da en super effekt.

Hvis du er blevet nysgerrige og vil vide mere så kan du skrive en besked til mig på 61603523 eller gå ind på Facebook på Health by Gosvig og skrive til mig der.. Derpå inder du også en del videoer om  produktet..




Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Længe siden sidste opslag

 Kan se på billederne fra sidst at det er meget længe siden jeg har været på. Elsa er næste 2 år nu og vældig fræk 😂 Men vi elsker hende over alt 

Flytter ind på 4718 Plesant ave. Imorgen

Imorgen kl. 10  flytter vi ind i vores for de næste 4 år. bliver spændende og forhåbentlig får vi flytte læsset på tirsdag. Kan godt mærke at det, er stressede at bo i Hotel lejlighed og samtidig være i  karantæne gør at man er lidt mere pinlig end normal. Mine lange gå turer har også været sat lidt på stand by og jeg savner disse turer. Fremover bliver vores turer (Nemo og Mine) gået tidligt om morgenen da temperaturen hurtigt er omk. 30 + så  det er for varmt for ham.. Nu skal vi så til at gå turer ved stranden det bliver dejligt og Nemo kommer helt sikkert til at kunne liden en frisk morgen dukkert. Når jeg har hittet ud af at overfører mine billeder fra mobil til computer så kommer der billeder på :D  

Hvis jeg skal sige det så er det nok den bedst gave til familien.

Helseaften D.3/12 kl 19/20.30 Kom og hør om nok den gave der kan gøre en kæmpe  forskel for hele familien gammel som ung Kom og hør om Omega 3 og hvilken kæmpe forskel dette produkt kan gøre for din krop. Kom og hør hvad det har gjort for os og andre vi kender. Omega 3 er det produkt som vi som ikke spiser den mængde Fisk sundhedsstyrelsen anbefaler kan tage som tilskud. I vores familie spiser vi ikke fisk 3 gange om ugen og det kunne ses i den test man kan få lavet. Vi lå ikke inden for grænsen og det viste sige ved skavanker som vi på daværende tispunkt ikke vidst kunne stamme fra inflammation i kroppe samt et for lavet omega 3 indtag- tal.(inflammation kan se ved at balancen mellem omega3 og omega 6 er for højt. Hvis du er nysgerrig så kom og hør og smag vores produkt. Det er ganske gratis og uforpligtende.  Sted: Gammel Skolevej 63, Vrold Skanderborg