Gå videre til hovedindholdet

Jeg fatter det ikke og jo det gør jeg.



Jeg er bare så glad, mine hænder er næsten normale, der er kun fingerspidserne der driller men det er til at leve med, men der er vildt som det har tage en fantastisk drejning.
Og hvad kan det så være der har gjort den storforskel.
Det jeg har lavet om i hverdag er at jeg prøver at undgå mælkeprodukter og hvis jeg indtager produkterne så er det laktosefri jeg undgår gluten og det har gjort en kæmpe forskel, ikke kun for psoriasissen men generelt for mit velbefindende hvis jeg tager noget brød kan det ses dagen efter for så ligner min mave en ballon og der er vildt irriterende.
Det er ikke nemt at skulle lave så meget om på ens livsstil når man hele livet har spist og drukket som alle andre (mælkeprodukter/brød/pasta/kartofler/ris/tomater osv.) og nogen gange når jeg er ude spiser, jeg  det der bliver serveret med den viden om der kommer en reaktion dagen efter.
Når jeg ser tilbage kan jeg huske at jeg allerede som 12 årig havde problemer min mave, hvilket betød at jeg ikke kom på Wc i op til flere dage, allerede dengang kunne jeg nok ikke tåle mælkeprodukter for det var når jeg havde drukket mælk at min mave gik helt i stå, så der er over ganske mange år at mit system ikke har fungeret optimalt, og det er bestemt ikke godt for resten af systemet, der har vitterlig været en kæmpe ildebrænd i kroppen som skulle slukkes og der er da kun blevet beder,  det først jeg gik alle in på var fiskeolien den hjalp og ikke kun på huden men generelt på hele kroppen, mine led og især min dårlige ryg er blevet meget bedre , hvis jeg glemmer olien nogen dage kan jeg mærke at ledne og ryggen begynder at gøre ondt igen,
Så alt i alt så er det en olie der er kommet for at blive i mit liv.
Herunder kan du læse hvad der er med til at gøre en forskel i mit liv.
Det er disse produkter og en Creme.
Pure Arctic Oil køber/bestiller du via mig.

Health By Gosvig.
61603523.


Eqology. Pure Arctic Oil  0,20 ml.
Omnimin (vitamin piller) 2 stk.
Magnesium Citrat (piller) 3 stk.
Eqology, K2+                   1.stk
White Wonder (creme)     morgen og aften


Derudover drikker jeg frisk presset juicer (grønt+frugt) og smoothies også  frugt og grønt.


Mine smoothies kan også laves som nicecreme som man kalde det nu om dage og de kan se fantastiske ud da farverne er ganske flotte,

Jeg spiser ikke pasta/ris og kartofler hvis jeg spiser kartofler er det sweet potato.

Jeg elsker min morgenmad som oftest består af havregrød med forskellige toppings.
Men det kan også være en skål Nicecreme :D

Noget andet som jeg lige kom i tanke om er at jeg slet ikke indtager noget med kunstige sødemidler mere da jeg reagerer på det med nældefeber rødme og kløe hver gang

Det var lige en super opdatering på hvordan det går med mine hænder og fødder, og denne gang er det med hænderne oppe over hoved.




Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Længe siden sidste opslag

 Kan se på billederne fra sidst at det er meget længe siden jeg har været på. Elsa er næste 2 år nu og vældig fræk 😂 Men vi elsker hende over alt 

Flytter ind på 4718 Plesant ave. Imorgen

Imorgen kl. 10  flytter vi ind i vores for de næste 4 år. bliver spændende og forhåbentlig får vi flytte læsset på tirsdag. Kan godt mærke at det, er stressede at bo i Hotel lejlighed og samtidig være i  karantæne gør at man er lidt mere pinlig end normal. Mine lange gå turer har også været sat lidt på stand by og jeg savner disse turer. Fremover bliver vores turer (Nemo og Mine) gået tidligt om morgenen da temperaturen hurtigt er omk. 30 + så  det er for varmt for ham.. Nu skal vi så til at gå turer ved stranden det bliver dejligt og Nemo kommer helt sikkert til at kunne liden en frisk morgen dukkert. Når jeg har hittet ud af at overfører mine billeder fra mobil til computer så kommer der billeder på :D  

Hvis jeg skal sige det så er det nok den bedst gave til familien.

Helseaften D.3/12 kl 19/20.30 Kom og hør om nok den gave der kan gøre en kæmpe  forskel for hele familien gammel som ung Kom og hør om Omega 3 og hvilken kæmpe forskel dette produkt kan gøre for din krop. Kom og hør hvad det har gjort for os og andre vi kender. Omega 3 er det produkt som vi som ikke spiser den mængde Fisk sundhedsstyrelsen anbefaler kan tage som tilskud. I vores familie spiser vi ikke fisk 3 gange om ugen og det kunne ses i den test man kan få lavet. Vi lå ikke inden for grænsen og det viste sige ved skavanker som vi på daværende tispunkt ikke vidst kunne stamme fra inflammation i kroppe samt et for lavet omega 3 indtag- tal.(inflammation kan se ved at balancen mellem omega3 og omega 6 er for højt. Hvis du er nysgerrig så kom og hør og smag vores produkt. Det er ganske gratis og uforpligtende.  Sted: Gammel Skolevej 63, Vrold Skanderborg